لیگ ملت‌های والیبال 2022| ژاپنی‌ها انتقام فینال آسیا را گرفتند/ شکست سنگین شاگردان عطایی مقابل ژاپن

21:46 - 22 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۰۹۱۶۵
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خئد از هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال 2022 مغلوب ژاپن شد.

خبرگزاری میزان - تیم ملی والیبال ایران در چهارمین و آخرین دیدار خود از هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال 2022 به مصاف رقیب سنتی خود، تیم ملی ژاپن رفت که در پایان این جدال یک طرفه شاگردان عطایی در ۳ ست متوالی نتیجه را به سامورایی‌های آماده واگذار کردند تا تیم ملی والیبال ایران با ۲ برد، ۲ باخت و کسب ۶ امتیاز و ایستادن در رده هفتم به کار خود در هفته نخست پایان دهد.

ست‌های بازی با امتیازهای ۲۵-۲۰، ۲۵-۱۴ و ۲۵-۱۹ به سود سامورایی‌ها پایان یافت تا ژاپن با کسب ۴ برد و ۱۰ امتیاز به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کند.

میلاد عبادی‌پور، محمد طاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد، امیرحسین اسفندیار، امیرحسین توخته، مهدی جلوه و محمدرضا حضرت‌پور در پست لیبرو ترکیب آغاز کننده ایران مقابل ژاپن بودند.

پیش از این بازی تیم ملی چین با نتیجه‌ عجیب 3 بر صفر برزیل را در خانه خود شکست داد تا بزرگترین شگفتی هفته اول رخ دهد. لهستان هم با نتیجه 3 بر یک فرانسه را از پیش رو برداشت تا نخستین باخت را به فرانسوی‌ها تحمیل کند.

هفته نسخت لیگ ملت‌های 2022 با برگزاری 3 دیدار بین تیم‌های آرژانتین با ایتالیا، هلند با استرالیا و بلغارستان با کانادا به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *